آموزش نحوه درج لینک در استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط : فاطمه فیصلی

لینک در استوری

ایران گستر در صدد آن است تا شما عزیزان را با تمامی ترفند های موجود در اینستاگرام و هرچه بهتر شدن پیچ شما یاری کند و تمامی این مقالات را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار میدهد, پس با ما همراه باشید.

 

نحوه درج لینک در استوری اینستاگرام

اگر تعداد فالورهای شما در اینستاگرام بیش از 10 هزار نفر باشد یا اگر از کاربران تایید شده اینستاگرام باشید (با تیک آبی) ابزاری بسیار موثر به نام لینک swipe up در اختیار شماست.

این نوع لینک‌ها امکان درج محتوایی جذاب درباره یک محصول، سرویس یا رویداد جدید و سپس تشویق کاربران به “بالا کشیدن لینک برای مشاهده اطلاعات بیشتر” را فراهم می‌کنند.

اما این قدرت و توانایی منجر به ایجاد مسئولیت‌هایی برای شما می‌شود. در این مطلب که به شما ترفندهای اینستاگرام را آموزش می‌دهیم،

ابتدا خواهید آموخت که چطور یک لینک به استوری خودتان اضافه کنید و چطور می‌توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید.

 

چگونه به استوری‌های اینستاگرام swipe up اضافه کنیم.

  1. اگر 10 هزار فالوور دارید یا اکانت شما یک اکانت تایید شده است، وقتی ابزار استوری اینستاگرام را باز می‌کنید یک آیکن لینک مشاهده خواهید کرد.
  2. روی آیکن لینک کلیک کنید و آدرس لینک موردنظرتان را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  3. روی گزینه Done در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

در توضیح یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام که از اکانت رسمی وبسایت HubSpot استفاده شده که یک اکانت تایید شده رسمی است:

  1. با موبایل تان یک عکس برای اینستاگرام گرفته یا یکی از عکس‌های موجود خودتان را به استوری اینستاگرام آپلود کنید؛ سپس روی آیکن سمت راست بالای صفحه که شبیه به یک زنجیره است کلیک کنید.
  2. در این قسمت، روی گزینه + URL کلیک کنید تا بتوانید لینک یک صفحه را اضافه کنید. در صورتیکه می‌خواهید لینک یک ویدیوی IGTV را در استوری قرار دهید می‌توانید گزینه مربوط به این کار را انتخاب کنید.

 

[caption id="attachment_2113" align="aligncenter" width="376"]روی گزینه + URL کلیک کنید تا بتوانید لینک یک صفحه را اضافه کنید روی گزینه + URL کلیک کنید تا بتوانید لینک یک صفحه را اضافه کنید[/caption]

URL مورد نظرتان را در کادر متنی وارد کنید. بعد از اینکه کارتان انجام شد روی گزینه Done در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

[caption id="attachment_2114" align="aligncenter" width="375"]URL مورد نظرتان را در کادر متنی وارد کنید URL مورد نظرتان را در کادر متنی وارد کنید[/caption]

 

 

  1. وقتی استوری شما آماده انتشار بود روی گزینه + Story در سمت راست پایین استوری کلیک کنید. حالا استوری شما یک لینک با نام See More خواهد داشت.

 

[caption id="attachment_2115" align="aligncenter" width="375"]روی گزینه + Story در سمت راست پایین استوری کلیک کنید روی گزینه + Story در سمت راست پایین استوری کلیک کنید[/caption]

مثال‌های ترفندهای اینستاگرام در استفاده از لینک Swipe Up در اینستاگرام

مثال اول: دستور پخت در @Detoxinista

یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام این است که وبلاگ نویسان حوزه آشپزی و غذا مثل @Detoxinista از لینک swipe up در استوری‌های اینستاگرام برای قرار دادن دستور پخت غذا در این پلتفرم استفاده می‌کنند.

این افراد تصاویری از غذاهای لذیذ را در استوری منتشر می‌کنند که کاربران را تشویق به کلیک روی لینک می‌کند تا دستور پخت آن را مشاهده کنند و خودشان آن را بپزند.

این لینک‌ها تبلیغ مستقیم نیستند اما کاربران را به وبسایت Detoxinista هدایت می‌کنند که در آنجا می‌توانند کتاب آشپزی این وبسایت را خریداری کرده و با برند آنها بیشتر آشنا شوند.

 

[caption id="attachment_2118" align="aligncenter" width="375"]کاربران را به وبسایت Detoxinista هدایت می‌کنند کاربران را به وبسایت Detoxinista هدایت می‌کنند[/caption]

 

مثال دوم: آیتم‌های پوشیدنی @Alifedotowsky

اگر شما هم از طرفداران برنامه تلویزیونی Bachelorette باشید احتمال متوجه افزایش محبوبیت مسابقه‌های این برند برای درج لینک آن در استوری و تبلیغ محصولات مختلف آن هستید.

خانم Ali که یک وبلاگ نویس در حوزه مد و فشن است تصاویر یا ویدیوهایی از لباس‌های خودش در استوری منتشر می‌کند به همراه لینک‌هایی که کاربران می‌توانند از طریق این لینک‌ها آیتم‌های تبلیغ شده را به صورت آنلاین خریداری کنند.

همچنین وی تخفیف‌هایی برای کاربرانی که از این طریق خرید کنند در نظر می‌گیرد که همین کار باعث تشویق کاربران به خرید از وبسایت یک برند می‌شود.

 

ترفندهای اینستاگرام

 

مثال سوم: آموزش حرکات ورزشی ویژه تابستان در @Popsugarfitness

یکی از موثرترین روش‌های استفاده از لینک‌های swipe up که از ترفندهای اینستاگرام است، پیشنهاد دادن چیزی ارزشمند به فالوورها است.

برای مثال @Popsugarfitness یک سری تمرین تابستانی با پیشنهادهای وسوسه انگیز ارائه داده با این عنوان که: “لینک را بالا بکشید تا 10 دقیقه تمرین برای فرم دهی بدن بدون نیاز به تجهیزات بگیرید”.

قطعاً هر چه وبسایت شما برای کاربران ارزش بیشتری داشته باشد زمان بیشتری را در آن سپری می‌کنند و تبدیل به طرفداران پروپا قرص برند شما خواهند شد.

ترفندهای اینستاگرام

 

مثال چهارم: کمپین Be More Human اینستاگرام  @Reebok

Reebok کمپینی قدرتمند و به موقع به نام “Be More Human” راه‌اندازی کرده است که خانم‌ها را تشویق به افزایش قدرت بدنی خودشان از طریق ورزش‌های تناسب اندام می‌کند.

این شرکت از طریق استوری اینستاگرام و با نشان دادن خانم‌هایی مثل Gigi Hadid یا Danai Gurira سعی میزان اطلاعات مردم را درباره این کمپین افزایش دهد و وقتی لینک Swipe up این استورهای را بالا بکشید,

اطلاعات بیشتری درباره این کمپین کسب می‌کنید. در وبسایت این شرکت امکان خرید تی شرت یا اهدای پول برای این کمپین وجود دارد اما مسلم است که Reebok سعی دارد بیشتر از هر چیزی در کانون توجه قرار داشته باشد.

 

ترفندهای اینستاگرام

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: