سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری سلزفورس در شرکت صاحب وردپرس(ایران گستر)
نوشته شده توسط : فاطمه فیصلی

سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری

ایران گستر در صدد آن است تا  اخبار و تکنولوژی های روز IT , اخبار گوگل ,اپلیکیشن های کاربردی (بدافزار ها) یا مفید  را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما عزیزان با مطالعه آنها وارد این دنیای شیرین و پر چالش شوید و آنها را در کسب و کار و زندگی خود به کار گیرید.

 

بازوی سرمایه‌گذاری شرکت مشهور سلزفورس

شرکت Automattic که شرکت صاحب وردپرس WordPress و شرکتهای دیگری چون WooCommerce  و به زودی Tumblr است اخیرا 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری جذب کرده است.(ایران گستر)

این شرکت با این سرمایه‌گذاری جدید ارزش خود را به 3 میلیارد دلار رسانده است.سری D از سرمایه‌گذاری در  Automattic تنها یک سرمایه‌گذار داشته و آن سلزفورس ونچرز ( بازوی سرمایه‌گذاری شرکت مشهور سلزفورس) است.(ایران گستر)

شرکت Automattic به طور تاریخی سرمایه‌گذاری زیادی در 15 سال اخیر نداشته است. در سال 2014 این شرکت در راند C سرمایه‌گذاری 160 میلیون دلار سرمایه جذب کرد.

[caption id="attachment_2929" align="aligncenter" width="573"]شرکت در راند C سرمایه‌گذاری 160 میلیون دلار سرمایه جذب کرد شرکت در راند C سرمایه‌گذاری 160 میلیون دلار سرمایه جذب کرد.[/caption]

 

شرکت Automattic

شرکت Automattic و وردپرس تاریخچه مشترکی دارند. بسیاری از افراد وردپرس را به خوبی می‌شناسند محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان. Automattic در پروژه وردپرس فعالیت زیادی داشته و در راه‌آندازی سرویسهای مختلفی چون WordPress.com و پلاگین Jetpack ، وردپرس دات کام VIP ( که بسیاری از سایتها از جمله تکرانچ از آن استفاده می‌کند ) و همچنین Woocommerce.(ایران گستر)

شرکت Automattic در سال 2014 بین 200 تا 300 نیرو داشت اما زمانی که میخواست سایت Tumblr  را بخرد نزدیک به 1200 نیرو داشت.

در سال 2014 نزدیک به 22 درصد از 10 میلیون وب سایت برتر جهان از وردپرس استفاده می‌کردند. در حال حاضر این میزان به 34 درصد رسیده است.(ایران گستر)

مدیرعامل Automattic در گفت و گو با تکرانچ می‌گوید این پتانسیل وجود دارد که وردپرس همانند اندروید شود که هم اکنون 85 درصد از سهم گوشی ها را در جهان در اختیار دارد.(ایران گستر)

وردپرس امروزه به عنوان یک پلتفرم اوپن سورس بلاگ نویسی قابلیتهای انطباق بسیار بالایی به عنوان سیستم مدیریت محتوا دارد و با آن میتوان از وب سایت رستوران گرفته تا یک سایت تجارت الکترونیک را راه‌اندازی کرد.

Matt Mullenweg می‌گوید: ما میخواهیم سیستم عامل وب آزاد open web باشیم.(ایران گستر)

به گفته وی سرمایه‌گذرای سلزفورس در Automattic راه را برای همکاری‌های بعدی باز می‌کند و به خصوص برای آنکه وردپرس بتواند محصول کامل‌تری در آینده باشد.(ایران گستر)





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: